Slappardag...

  2009-04-23 @ 13:53:42 Asterix Kommentarer (5)
För Asterix ja! Han har intagit sin position ute på brokvisten idag. Vi var ut tidigare, men han ville inte följa med mej in, så jag hämtade filten och kedjan och lät honom stanna kvar ute. Och tänk så han njuter. Kan inte ha honom lös, när han skulle ta chansen att rymma rätt så fort. Hälsa på hos alla grannar och så.
Det är ett strålande väder ute idag, men dessvärre måste jag hålla mej på insidan av detta väder, eftersom huset är i stort av en städning. Så det gäller att passa på när man är ledig och har tid. Men dörren får gärna stå öppen, när det knappt ens känns. Om det är 11 °C grader i skuggan, så kan ni förstå att Asterix inte alls var intresserad av att följa med in igen. I solen måste det vara härligt! vilket jag instämmer, av den lilla tid jag satt ute och läste igenom posten.





Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja där såg han ut att ha det bra =)

Förstår att han hellre sitter ute än att va inne å städa ;-)

Vi har varit ute på en promenad iaf! Å kan lova att här behöver oxå städas! Suck =(

Men i helgen drar vi väl till fjälls så det får väl se ut så här ett tag till =(



Kram kram

2009-04-23 @ 14:04:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

HEj Vännen!

TAck för allt. Känns skönt att ni finns här för mig. Mår skit just nu. Men e nog snart tillbaka här var dag. SAkbar er ju!

Kramar

2009-04-24 @ 14:08:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Pauline

fin dvärgpinscher du har. Jag har en med. De är så fina.

2009-04-24 @ 15:09:54
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: carola

nämen Asterix känner jag igen:)..eller finns det fler??

Jag har ju dp tjejen Barbie..



Hoppas allt är bra med er...

kramar i massor och sussa sött

2009-04-29 @ 23:16:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

nu när jag såg headern..hallå, har ju varit här inne förr..

sinnesförvirrad små barns mamma:)

2009-04-29 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix