Sängdags...

  2008-10-26 @ 23:38:23 Allmänt Kommentarer (0)
är det för mej och Asterix nu! Klockan börjar allt bli på tok för mycket. Och ska jag orka upp imorrn bitti, så är det bäst att jag kryper till sängs nu.
Men min helg har varit toppen men ännu bättre hade den avslutats om min andra hälft varit hemma, men tyvärr har han dragit sin kos mot Lit igen. Men jag har Asterix och det är jag glad över.
Så nu får jag tacka för en trevlig dag och önska er alla en god natt sömn och hoppas att ni får en bra måndag imorrn.


                                                 sov så gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix