Lunch rast...

  2008-10-27 @ 11:05:35 Allmänt Kommentarer (1)
har jag nu! Först hem och hämta Asterix, som är så duktig på att vara ensam nu. Tillbaka på jobbet och sen hem igen. Går bättre och bättre för var dag, så snart kanske han fixar eftermiddagarna oxå *hoppas*. Men vad skulle jag göra utan Nina!? Går inte med ord att beskriva hur tacksam jag är över att du hjälper oss här hemma. 
                                     
Men en smarrig middag ska jag allt fixa nån kväll du har tid att titta förbi ;)

                        
Nä, dags att gå ut och rasta Asterix nu och sen tillbaka på jobbet igen. Värst vad rasterna går på tok för fort jämt. På återseende!

                             

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag finns ju här för er. Du har ju tur att jag började jobba halvtid precis då A kom till familjen. Annars hade de va besvärligt för dig. Men han har ju börjat bli så duktig nu :) De är bra de. En middag ser jag framemot. Puss och kram

2008-10-27 @ 13:02:51
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix