Paus, Umeå & kryckor...

  2008-11-29 @ 15:34:35 Allmänt Kommentarer (1)
Har varit ledig från bloggen i några dagar. Ha helt enkelt inte haft tid. Det har varit fullt upp både på jobbet och här hemma hela veckan. Men ska ta mej i kragen att påta ner några sader nu, innan det är dags att fara på affärn och fixa inför dagens middag. Igår var jag och mannen i Umeå hela dagen. Va dags för ett besök på lasarettet igen, så att jag kan vara i full gång till jul igen. Och det blev precis som jag misstänkte. Två sprutor! En i knäet och en i foten och allt var värre denna gång. Det och jag mådde inte alls så bra. Tänk om man kunde byta ut några delar i kroppen. Då skulle jag genast bytt ut ett och annat :p Men nu äre vila som gäller hela helgen, så att jag är på bena snart igen. Har lite svårt för att hålla mej stilla, men har inget annat val, om det ska hålla sej bra ett tag. Annars gör kortisonet igen värkan alls. Så det få bli en riktig mys helg i helgen, med advent och allt. Det här måste vara den mysigaste tiden på hela året. Gud vad jag älskar advent och julen. Nä, nu ska jag hoppa mej ut i bilen. Kan lova att jag verligen avskyr kryckor. Va i Umeå hela dagen igår och kom inte hem med nånting alls. Orkade helt enkelt inte hoppa runt. Utan det blev bara lite smått och gott till Asterix från Djurmagasinet. Hade tänkt att man kanske hade kunnat göra bort lite julklappar oxå, men det få bil senare. Nu affärn och sen soffan och kanske en godare glögg ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du vännen nu tar du det lugnt å mysa en himla massa nu! Å glögg måste ni ju ta och dricka. Jag och Melvin tittar på trolltider. Vilka minnen jag får sen jag själv va liten. Snart äre dax att börja med maten. Kram kram sötnos ;)

2008-11-29 @ 16:13:03
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix