Sista träffen

  2008-11-25 @ 21:54:26 Vardag Kommentarer (6)
Ja, ikväll så var det sista träffen med Johanna, som kontaktperson. Känns lite konstigt både för jag och henne, när jag haft henne i så många år. Men känner att tiden inte ha räckt till på sistone. Inte när man jobbar heltid själv och är nästan aldrig ledig. Det ska puzzlas ihop för att det ska passa bra för både jag och Johanna, vilket inte alltid varit så lätt. Men vi har haft hur mycket roligt som helst tillsammans genom åren och jag tror nog att vi kommer att ses massor framöver ändå!
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Malin! Jag väntar på att du ska ringa och säga att, nu tänker jag komma och hälsa på!

Ha det så gott så länge! Kramar från farmor!

2008-11-26 @ 17:33:24
Postat av: Nina

Yo bruden, dax att styra upp en glögg å mamma mia kväll ;-) Kram kram

2008-11-26 @ 21:03:52
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi har ju träffats på tok för lite de senaste veckorna! Tycker ju de är dax för lite mys pys :) natti natti vännen

2008-11-26 @ 23:00:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Malin! Du kan väl titta för mig också när du är ute och handlar i Umeå i morron. Det var ett tag sedan vi följdes åt till Umeå och julhandlade nu. Det saknar jag mycket! Ha det så bra i morron och var rädd om er. Kör försiktigt, det kan vara halt och det kan vara djur på vägen och snörök, så se upp! kramar i mängder från Farmor!

2008-11-27 @ 17:46:25
Postat av: Nina

Ja jag tycker att vi har misskött oss ordentligt mycket! Hoppas det går bra imorron. Lär ringa och höra sen hur det gått. Köpte julstjärnor på fot på ICA idag! Dom får duga iår =) Mys pys kram till min söta Malin!

2008-11-27 @ 18:50:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej på dig...Bra blogg du har vännen,har inte hunnit läsa allt än men det kommer:)...Ska nu börja med maten så jag säger hej svejs..Syns på fredag:)

2009-01-14 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix