Lite bilder =)

  2008-11-24 @ 23:05:36 Asterix Kommentarer (1)
Tänkte därför passa på att bjuda på lite bilder, nu när jag suttit och tittat igenom ALLA kort som fanns på kameran.


Här är vi nere i Gävlebro. Dagen vi var och hämtade Asterix, den 18 september, jag och mamma. Här med sin uppfödare Anna. Och nog har han vuxit litegrann alltid.

På väg hem från Gävlebro. Han låg i mitt knä och bara myste hela vägen hem. Inte ett knyst från honom. Min lilla sötnos ;)


Här har han bara varit hemma några dagar efter vi va och hämtade honom. Något han tyckte om då, var att sitta/ligga ute på bron i solen och värma sej och bara ha det skönt ;)

Han riktigt myser medan solen var framme!

Här är oxå ett kort, bara ett tag efter det att han kommit hem till sitt nya hem på Sjöstreet.


OCH SLUTLIGEN! BÄSTA KOMPISAR ♥

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Däckbengt

Håjt!!!Tror du LG säljer Asterix???L

2008-11-25 @ 20:49:58
URL: http://www.dackbengt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix