Dagens arbete

  2008-11-24 @ 22:25:50 Vardag Kommentarer (0)
Har i princip stått i hela dagen. Städat, plockat och donat för för fulla muggar. Men så börjar det likna nåt oxå. Dammat, skrukit och satt upp jul gardiner i hallen och köket samt satt upp och fram lite belysning, men inte tänt något än. Inte förrän på fredag :p Men måste nog bege mej hem till Hoting och på Elkedjan, när inte Agas hade de lampor jag behöver *grrr*. Funderar även på hur jag ska göra i det lilla köksfönstret, när jag kommit på att jag inte vill ha panelerna där, som även i höstas oxå. Får in så lite ljus, så jag måste hitta på en annan lösning. Kanske hittar något när vi åker till Umeå på fredag. Kan ju hoppas iaf. Finns inte så mycket att hitta på, när man bor där man bor heller. Så mitt hopp är att hitta något då och även något fint och mysigt till sovrummet. Bjuder kanske på lite bilder sen.

Senare ikväll så tittade Melvin förbi en sväng. Var så länge sen han träffade Asterix nu och båda två blev lika lyckliga. Det busades hejvilt, så att A blev så trött att han kröp iväg till sängs och somnade pladask. Även Nina kom förbi lite senare och jag kunde ta en paus i arbetet ;) Hon levererade min almanacka som vi beställt. Och nöjd blev jag! Så nu kan vi vänta in det nya året. Men kanske bäst att vi avslutar det gamla först ;)

                       
Foto: Privat

Min alldeles nya almamacka =) Men den ser grå och ljusgrå ut. Men den är faktiskt svart och ljusgrå ;) Älskar verkligen dom här almanackorna. Dom är super!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix