1:a Advent

  2008-11-30 @ 10:58:42 Jul mys Kommentarer (2)
Idag är det första advent och första ljuset är tänt. Nedräkningen till jul har börjat! =) och imorrn börjar årets julkalender, både i tv och på radio. Kalendern på tv´n är något som jag aldrig velat missa faktiskt, även fast jag bara blir äldre med åren. Men har nog insett att barndommen fortfarande lever kvar inom mej, vilket känns väldigt bra faktiskt ;) Så imorrn äre jag som sitter bänkad framför tv´n, med hopp om att det börjar en riktigt bra och spännade kalender :p Hade önskat att jag kunde gå en sväng på årets julskyltning ikväll och bara få kika hur alla affärer skyltat och känna att julen verkligen är på väg...


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vännen. Stor advents puss te du ;) Ja låt LG klättra för det ska du absolut inte göra! Nu blire lunch sen ska vi ut på byn. Vi kommer bli snögubbar idag. Kram

2008-11-30 @ 11:26:35
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja då va vi hemma igen. Fy så fruktansvärt ont jag har nu! Usch och fy. Och Melvin blev jätte besviken för de fanns ju ingen tomte någonstans!

2008-11-30 @ 15:18:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix