Världens bästa farmor!

  2008-12-21 @ 18:27:48 Familjen Kommentarer (1)

Fick en liten julpresent till av farmor tidigare i veckan. Där det stod att jag skulle ha en mysig måndag kväll. Min farmor är bara för gullig och snäll på alla sätt och vis. Något som hon tyckte att jag skulle ha och något hon trodde skulle passa mej fint. Å självklart passade det mej utmärkt. Som allt annat gör som farmor köper till mej. Jag blev glad och det blev jätte fint i vårt köksfönster.




 


Foton: Privat





 


Kommentarer
Postat av: Nina

Jippie, nu är internet igång! Kan du tänka dig att jag har fixat detta nu!! Äntligen!! Hoppas det gått bra idag! Vi hörs nått imorron vännen! Kram kram

2008-12-22 @ 18:13:00
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix