Tunnsått...

  2008-12-21 @ 18:07:27 Jul mys Kommentarer (1)
Har varit lite tunnsått här på sistone. Men har helt enkelt inte haft den tid som behövts för att sitta här. Utan det har bara varit så mycket just nu. Men igår kväll kokade jag äntligen den efterlängtade lakrtiskolan *mmm* och den blev kanon. Älsklingen, han gjorde chokladbollar och dom kan han nog äta hur många som helst av. Så vi får se hur länge dom räcker :p Å knäcken är gjord oxå, så nu väntar nog tomtarna, som jag inte hann med igår kväll och sen ska granen upp, så jag få klä den. Då njuter jag verkligen, när det mesta är klart och man kan ta det lugnt och bara njuta av julen. Nä, nu ska jag duka bort sen middagen och mysa lite med Asterix, som ligger framför brasan och har det hur härligt som helst. Sen kanske man tar sej en kopp glögg och mysar ner sej framför tv´n och inväntar Heartbreak Hotel. Har sett den tidigare. Men den var så rolig, att jag tror att jag måste se den en gång till =) På återseende...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Humm...vågar du låta han baka chokladbollar?? Hos pappa finns det nog fortfarande "chokladbollssmetsfläckar" i taket ovanför köksbänken. Din karl "råkade" slänga upp smeten i taket en gång för en himla massa år sen då han å brorsan min var i baktagen :)

2008-12-21 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix