Sängen kallar & jag vill ha semester!

  2008-12-15 @ 23:19:53 Vardag Kommentarer (3)

Nu har jag varit ledig i fyra dagar, så nu känns det mest jobbigt att gå och lägga sej, för att ställa klockan och kliva upp för att påbörja en ny arbetsvecka imorrn. Men nu äre bara fem arbetsdagar kvar innan jag äntligen går på jul semester =) Dagarna äro räknade och jag längtar massor tills vi få vara lediga tillsammans och bara rå om varann och ha en riktigt mysig jul. Så bäst att ta en sväng ut med Asterix och hoppas på en bättre nattsömn inatt. Sov så gott och hoppas att ni haft en härlig måndag!



Foto: Privat



 


Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt för dig vännen att ni snart är lång lediga ilag. Va ni får njuta och ha de bra då. Å kanske vi hinner se en film eller göra nått annat kul :) Killarna kanske tar Melvin å drar till sallsjön iår oxå! Stor kram till dig vännen

2008-12-16 @ 19:25:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja någe bus må vi ju hitta på. Och sen får vi hoppas att alla håller sig friska och krya :)

2008-12-16 @ 21:12:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ellet

Morfar hade sånna där tomtar. eller han hade en tomte och en tomtemor! Snart är det jul =)

2008-12-19 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix