Östersund

  2008-12-04 @ 21:43:08 Jul mys Kommentarer (3)
Jajamen! Imorrn styr jag och mamma skutan mot Östersund, i hopp om att finna lite julklappar. Har inte en endaste julklapp fixad och börjar att känna en viss panik för det nu. Måste nog slå en signal till lillebror och höra efter med han om han har några förslag och idéer vad vi ska kunna hitta på åt dom alla. Men han brukar oftast ha det så bra, att storasyster fixar det mesta ;) Så jag hoppas att vi hinner med en hel del imorrn. Men det vore en fördel om man visste vad man är ute efter, när man bara han en dag i stan... och som alltid brukar gå sååå fort. Man springer runt som yra höns för att finna det bästa =) Bäst att åka i tid bara, när jag antar att det är en hel del folk i farten. Vissa, eller dom flesta som har samma bekymmer som en annan och alla som är där på skidskytte. Så imorrn ska "morfar" vara hundvakt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej darling. Du har fått en award av mig! Like your blogg vännen!

2008-12-05 @ 11:17:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Malin! Nu har ni kanske kommit hem från Ö-sund, fast kanske inte ändå. Jag minns på den tiden jag var med att vi återvände inte hemåt förrän alla affärer var stängda och fötterna värkte som den värsta tandvärk. Men roligt var det!

Asterix har varit och hälsat på oss idag. Han hoppade runt golvet på bakbenen och mest efter farfar, han ville väl få nå´t till livs, han minns väl vem som skämde bort honom på måndag.

Bra att du skrivit upp receptet på Lakritzkolan om det är nå´n som vill prova på den och inte har det. Har du glömt sedan förra julen att apoteket har slutat att sälja lakritz, då fick vi ju köpa den hos "Torparn", jag hoppas att han har den även i år.

Hälsningar och kramar i massor till dig från mig!

2008-12-05 @ 18:12:33
Postat av: Nina

tack för idag och ikväll vännen. Kul att få umgås lite med dig! Stor kram darling

2008-12-08 @ 23:02:18
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix