Nytt & fint halsband åt Asterix

  2008-12-28 @ 19:57:42 Asterix Kommentarer (1)
Gjorde en beställning igår kväll åt Asterix. Tyckte att han skulle ha en finare halsband runt sin lilla hals. Tittade runt på Doggie och fann mycket fint och mycket bra, som jag mer än gärna skulle köpa åt honom. Men ett nytt och snyggt halsband blev det, till att börja med. Så nu väntar jag bara att det ska dimpa ner i brevlådan, bara det blir vardag igen.
   
                                
                                                         

Ett svart läderband med tillhörande bokstäver i ASTERIX och en liten tass, som oxå ska få hänga med och på. Tror att han kommer att bli jätte fin i det. Bara det kommer =)
 
                     
                                             
   

                                                  
         
                                                                         
                             

Kommentarer
Postat av: Nina

Va stilig han kommer bli alltså =) Ja det kommer ju dröja ett tag innan vi ses. Far hem på torsdag tror jag. Längtar efter ett parti maxi yatzy och en bra film med min goa Malin =) Vi har oxå bara mys ikväll. Ska lägga Melle nu. Jag är så trött och har ont som f*n! Kram kram

2008-12-28 @ 20:52:41
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix